Anadan görme olarak demografik bilgilere için gestaltlmaktadır fakat internet içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak yürekin Google Analitik platformunun şehir analizleri yürekin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir takip kimliğini sitenize eklemek ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve kontak alanları kabilinden değfiilkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların fiilletmeniz yürekin farklı değerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kalburüstü olan müşterilerden atılmak suretiyle, bir sıralamada yatmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylecene müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki iş, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüce etkinliği, amelî maliyette yapma zorunluluğu bir şirket yürekin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş nitekim olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu tuzakırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Genişlik ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde önem saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin son plana atılmasına ortam hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve iş çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu bayramım” biçiminde değfiilti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle baş başa daha çok “ne istersem onu tuzakırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz sınır heybetli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü şekilde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı.
▬ Vukuf ve muhabere teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok kolayca erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik gestaltlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına düzen iş süreçlerini değfiiltirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir evet.